آموزش بازاریابی پیامکی همراه با چند نکته کوتاه

امروز صبح این پیامک تبلیغاتی را از شرکت ایرانسل دریافت کردم:

اه!6 گيگابايت اينترنت همراه سه ماهه فقط 50000 تومان! فعالسازی با ...

همانطور که می دانیم اخیرا شرکت ایرانسل قیمت بسته های خود را تا دو برابر افزایش داده است و از طریق ارسال این پیامک تبلیغاتی سعی در معرفی بسته های جدید خود دارد. اما این پیام ممکن است برای برخی از کاربران از جمله دانش آموزانی که درآمد چندانی برای خرید این بسته ها ندارند به معنی این باشد که شما نمی توانید از بسته های جدید استفاده کنید!

احتمالا کارشناسان شرکت ایرانسل در ارسال این پیامک سن گیرندگان خود را در نظر گرفته اند تا بیشترین بازخورد را داشته باشند و یا شاید فقط به دنبال معرفی بسته های جدید به همه ایرانسلی ها بوده اند.

چند نکته در مورد بازاریابی از طریق ارسال پیامک گروهی

همانطور که مشاهده کردید برای ارسال یک پیام تبلیغاتی چند کلمه ای باید شرایط مختلفی را در نظر گرفت، مانند:

  1. سن گیرنده
  2. محل سکونت گیرنده
  3. شغل گیرنده
  4. وضعیت مالی گیرنده
  5. محتوای پیامک
  6. هدف از ارسال پیامک
  7. ساعت و تاریخ ارسال پیامک
  8. و...

ارتباط گیرنده با محتوای پیام تبلیغاتی شما یکی از مهمترین مواردی است که باید در بازاریابی پیامکی به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

اگر مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید بهتر است پیامها را برای افرادی ارسال کنید که حداقل یک بار تجربه خرید آنلاین داشته اند.

اگر ظروف و وسایل آشپزخانه تولید می کنید، بانوان خانه دار بهترین مخاطبان شما خواهند بود.

برای اینکه در بازاریابی از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی موفق باشید باید موارد زیادی را در کنار هم قرار دهید و همه را در یک پیام کوتاه خلاصه کنید تا بتوانید به هدف خود برسید.

یکی از مشکلاتی که همواره با آن روبرو خواهید بود بدست آوردن یک لیست بلند و بالا از شماره موبایل گیرندگانی است که بیشترین ارتباط را با پیامک تبلیغاتی شما دارند.

در روزهای آینده با نکات بیشتری در این زمینه آشنا خواهیم شد.



مهندس میرزایی
21:28 - 1393/12/13
0
0
عالی بود
ممنون
سایت بسیار زیبایی دارید
از آدم های که پشت کار دارند و تو کارشون جدی هستند خیلی خوشم میاد
مشتری پرو پاقرص شما آگهی90
http://Agahi90.ir
متن نظر *