وبمستر مارکت مکانی برای یافتن مشتریان جدید

انتهای مقاله بازاریابی پیامکی در سه مرحله

می توان گفت تا اینجا با نکات مهم بازاریابی پیامکی آشنا شده ایم و شناختی کامل از چگونگی بازاریابی از طریق ارسال اس ام اس بدست آورده ایم.

اما بنظرتان اگر شماره های گیرندگان پیامک را آماده کرده اید و متنی در کنار دست خود دارید که برای مشتریان خود ارسال کنید می توانید کار را شروع کنید؟

پاسخ خیر است، اما چرا؟

خود را آماده پاسخگویی به تماس گیرندگان کنید

فرض کنید تصمیم دارید در یک ساعت مشخص از روز و ماه (تاریخ ارسال باید از قبل برنامه ریزی شود) اقدام به ارسال پیامک کنید، پیشنهاد می کنم قبل از ارسال پیامکها کمی صبر کنید و این نکات را به دقت در نظر بگیرید:

  1. دفتر و اداره شما شلوغ نباشد
  2. تشنه یا بیمار نباشید (زیرا ممکن است نتوانید به درستی پاسخ تماس گیرندگان را بدهید)
  3. نمودارها، آمارها و اطلاعاتی که باید به تماس گیرندگان ارائه دهید را در روی میز خود داشته باشید
  4. و...

درصورتیکه مشکل خاصی برای ارسال پیامکها ندارید باید بدانید که تماس گیرندگان (بر اساس پیامی که ارسال می کنید) چه سوالاتی را از شما خواهند پرسید. با حدس زدن تک تک سوالاتی که از شما خواهند پرسید، برای هرکدام یک جواب آماده کنید تا بتوانید تماس گیرنده را متقاعد کنید که از کالا و خدمات شما استفاده کند.

علاوه بر آماده کردن خودتان، اگر در متن پیامک آدرس وب سایت شرکتتان را قرار داده اید، وب سایتتان را هم برای استقبال آماده کنید و حداقل یک قالب واکنش گرا تدارک ببینید تا کاربران تجربه خوبی از کار کردن وب سایت شما بدست بیاورند.

در نهایت توجه کنید که تعداد زیادی از کابران پیامکهای تبلیغاتی را بر روی گوشی خود غیر فعال می کنند و هیچ پیامی به دست آنها نمی رسد.

نتیجه مقاله بازاریابی پیامکی در سه مرحله

اگر آماده اید، اولین پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید و از طریق بخش نظرات نتیجه را با ما و بازدید کنندگان سایت سئو سم به اشتراک بگذارید.



متن نظر *