پنج نکته برای افزایش کلیک بر روی تبلیغات بنری

اگر تصمیم دارید یک بنر تبلیغاتی طراحی کنید باید به پیامی که این بنر به بینندگان ارسال می کند دقت ویژه ای داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این بنر جهت توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.

در ادامه نکاتی که باعث می شود تبلیغات بنری شما بازدهی بیشتری داشته باشند را معرفی می کنیم.

برانگیختن حس کنجکاوی کاربران

انسانها به صورت ذاتی موجودات کنجکاوی هستند و دوست دارد در مورد مسائلی که به آنها علاقه دارند بیشتر بدانند. شما باید از این حس کاربران استفاده کنید و توجهشان را جلب کنید.

مشخص کردن منفعتی که به کاربران می رسد

اگر در بنر تبلیغاتی شما یک نکته سودمند وجود داشته باشد کاربران بر روی آن کلیک خواهند کرد. لذا باید در بنر تبلیغاتی خود مشخص کنید که کالا و خدمات شما چه منفعتی برای دیگران دارد و چه سودی به آنها می رساند.

برانگیختن احساسات کاربران

انسان به کلمات خاصی واکنش نشان می دهد، مخصوصا اگر این کلمات احساس کاربر را هدف گرفته باشند. انتخاب کلمات حساب شده باعث می شود کاربران بیشتری بر روی بنرهای شما کلیک کنند.

اگر در تبلیغات کلماتی مانند ارزان، رایگان، سرگرم کننده، حرفه ای و... ببینید باید بدانید که این کلمات تکراری با هدف برانگیختن احساسات شما بکار گرفته شده اند.

علاوه بر انتخاب کلمات موثر باید به پس زمینه فکر کاربران هم توجه داشته باشید.

شما کدام یک از این عبارت تبلیغاتی را انتخاب می کنید؟

  1. فروش گوشی
  2. فروش گوشی چینی
  3. فروش گوشی ارزان قیمت

قابل فهم باشد

اگر به کسی بگویید 1+1 میشود 2 برایش قابل فهم خواهد بود. اما اگر از وی بپرسید دنیا چقدر بزرگ است؟ ممکن است او را به دردسر بیندازید، به گونه ای که نتواند به این سوال پاسخ دقیقی بدهد.

به همین دلیل در تبلیغات خود باید از عبارات شناخته شده و قابل فهم استفاده کنید.

واقعی و معتبر باشد

نباید سعی کنید کار خود را طوری جلوه دهید که بینندگان بنر تبلیغاتی گمان کنند که دارید با کلمات بازی می کنید و میخواهید توانایی های خود را چند برابر جلوه دهید.



متن نظر *