شغل بازاریابی اینترنتی چگونه است؟

اگر بخواهید به عنوان بازاریاب اینترنتی فعالیت کنید باید بدانید که بازاریابی اینترنتی دارای شاخه ها و روشهای مختلفی است که تعداد زیادی از آنها را خود مدیران وب سایتها می توانند انجام دهند و نیازی به بازاریاب ندارند.

روشهایی که توسط مدیران وب سایتها قابل انجام است

روشهای مهم بازاریابی را در ادامه ذکر کرده ام و این را نیز باید اضافه کنم که در وب سایت سئو سم در مورد همه این روشها مقالات آموزشی زیادی منتشر شده است که وبمسترها می توانند آنها مطالعه کنند.

  1. ایمیل مارکتینگ
  2. بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  3. بازاریابی با تولید محتوا
  4. تبلیغات پولی

بهینه سازی و سئو را جز این روشها قرار نمی دهم زیرا تعداد زیادی از وبمسترها در حد مطالعه چند مقاله با سئو آشنا هستند و نمی توانند سئو وب سایتشان را به عهده بگیرند.

احتمالا با خود بگویید که دیگر چیزی از بازاریابی باقی نمانده است که من انجام دهم!

مدیران وبسایتها وقت و اطلاعات کافی برای بازاریابی ندارند

همه می توانند رانندگی کنند اما تعداد بسیار کمی می توانند در مسابقات فرمول 1 شرکت کنند.

درست است که مدیران وب سایتها می توانند خودشان کارهای یک بازاریاب اینترنتی را انجام دهند اما نمی توانند این کارها را به خوبی یک بازاریاب حرفه ای انجام دهند.

علاوه بر نداشتن تجربه، بسیاری از وبمسترها وقت کافی برای پرداختن به بازاریابی را ندارند.

یک مشکل اساسی برای مشاغل اینترنتی

سیستم های متن باز اکثر فعالین اینترنتی را به قیمتهای ناچیز و حتی رایگان عادت داده اند و اگر بخواهید در اینترنت درآمد بالایی داشته باشید باید خدمات ارزشمند و متمایزی ارائه دهید.

صرف اینکه بگویید اینترنت مارکتر هستید برای جذب مشتری کافی نیست!



متن نظر *