وبمستر مارکت مکانی برای یافتن مشتریان جدید

اضافه شدن بخش SEO LAB به وب سایت سئو سم

همانطور که میدانید داشتن اطلاعات تئوری از سئو به تنهایی کافی نیست و برای بالا آمدن و بالا ماندن در نتایج جستجو ها باید بصورت عملی هم بر روی فاکتورهای تاثیر گذار سئو کار کنید و آنها را بررسی کنید.

به عنوان مثال وقتی در مورد لینک بیلدینگ صحبت میکنیم باید پاسخ این سوالات را دقیقا مشخص کنیم:

  1. بک لینک از صفحه اول یک وب سایت مهتر است یا بک لینک از صفحات داخلی؟
  2. از هر وب سایت یک بک لینک بگیریم یا چند بک لینک؟
  3. لینک های هدر وب سایت مهمتر هستند یا لینکهای فوتر وب سایت؟
  4. بک لینکها در چه مدت تاثیر خود را بر روی نتایج جستجو نشان می دهند؟
  5. لینکهای داخلی مهتر هستند یا لینکهای خارجی؟
  6. با وجود الگوریتم پنگوئن چگونه میتوانیم با خیال لینک بیلدینگ کنیم؟
  7. و...

همانطور که مشاهده میکنید در مورد بک لینکها سوالات بسیار زیادی وجود دارد که نمیتوان بدون بررسی رفتار گوگل در مورد هرکدام از آنها دقیقا اظهار نظر کرد.

حال اینکه بک لینکها فقط یکی از فاکتورهای سئو هستند و سوالات بسیار زیادی در مورد سایر فاکتورهای سئو وجود دارد که باید پاسخ دقیقی به هر کدام از آنها بدهیم.

علت راه اندازی بخش آزمایشگاه سئو SEO LAB به وب سایت سئو سم

برای پاسخ دادن به این سوالات باید رفتار الگوریتم های گوگل را در حالتهای مختلف بررسی کنیم تا به پاسخ مورد نظر خود برسیم.

بررسی رفتار گوگل باید در حالت واقعی تست شود اما ممکن است وقت، اطلاعات فنی یا امکانات کافی برای انجام تست های سئو را نداشته باشید.

به همین دلیل تصمیم گرفتم که یک بخش جدید تحت عنوان "آزمایشگاه سئو" به وب سایت سئو سم اضافه کنیم و تحقیقات انجام شده توسط سایتهای معتر و شناخته شده بین المللی در زمینه سئو را در این بخش منتشر کنم.

البته باید بگویم که در زمان راه اندازی وب سایت سئو سم، تصمیم داشتم که خودم تستهای سئو را انجام دهم اما به دلیل اینکه در هر تست نیاز است هزاران سایت، کلمه کلیدی و... را بررسی کرد و وقت کافی برای انجام این تست ها را نداشتم، نتوانستم در این بخش از تستهای خودم استفاده کنیم.

در هر صورت امیدوارم که بخش جدید مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.


مقالات مرتبط

  1. معرفی ابزار 404 تستر

متن نظر *