وبمستر مارکت مکانی برای یافتن مشتریان جدید

احتمالا استراکچر دیتا به الگوریتم رنکینگ گوگل اضافه میشود

گوگل تا کنون از استراکچر دیتا به این منظور استفاده میکرد که بداند محتوای وب سایت شما در مورد چه چیزی سخن میگویند.

از طرفی گوگل همواره اعلام میکرد که استراکچر دیتا در رنکینگ وب سایتها تاثیری ندارند.

اما بنظر میرسد اوضاع در حال تغییر است

ظاهرا نظر گوگلی ها در حال تغییر کردن است زیرا امروز John Mueller اعلام کرد که فکر میکنم structured markup چیزی است که ممکن است به الگوریتم رنکینگ گوگل اضافه شود.

طبق گفته وی در حال حاضر از structured markup برای رنکینگ استفاده نمیشود اما ممکن است گوگل به مرور زمان این نشانه ها را به الگوریتم رنکینگ خود اضافه کند.

وی در ادامه این مثال را زده است:

اگر ما متوجه شویم که کسی در مورد یک خودرو جستجو میکند، درصورتیکه صفحاتی را داشته باشیم که از structured markup در مورد خودروها استفاده کرده اند، طبیعتا نمایش این صفحات در نتایج جستجو مفید خواهند بود.

وی ادامه داده است که:

در دراز مدت هر زمان احساس کردید دلیل قابل قبولی برای استفاده از structured markup دارید، از آنها در صفحات وب سایت خود استفاده کنید. اما من فکر نمیکنم استفاده از این نشانه ها باعث شود وب سایت شما یکباره به بالای نتایج جستجو بپرد!



متن نظر *