وبمستر مارکت مکانی برای یافتن مشتریان جدید

چگونه فروش پوشاک را بالا ببریم ؟

افزایش فروش یکی از مهمترین اهداف هر کسب و کاری از جمله تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک میباشد و برای فروش بیشتر باید از اینترنت استفاده کرد.

در حالت عادی می توان این نظر را داد که فروشندگان پوشاک هم مانند سایر فروشندگان یک وب سایت راه اندازی کنند و از طریق گوگل و بازاریابی پیامکی و ایمیلی مشتری جذب کنند.

اما فروش پوشاک در اینترنت یک تفاوت با سایر کالا ها دارد.

تفاوت فروش پوشاک با کالاهای دیگر چیست؟

فرض کنید کاربری بخواهد یک کیبورد کامپیوتر خریداری کند، کافی است که چند تصویر از کیبورد و قیمت آن را در وب سایت درج کنیم تا کاربر بتواند تصمیم قطعی خود را برای خرید این کیبورد بگیرد.

اما میدانیم که فروش پوشاک به این شکل نیست و خریدار باید بتواند آن را پرو کند تا متوجه شود سایز لباس برایش مناسب است یا باید سایز دیگری را انتخاب کند.

چگونه مشکل پرو کردن در اینترنت را برطرف کنیم؟!

تا کنون روش قابل قبولی برای حل این مشکل ارائه نشده است، اگر هم برخی از شرکتها ابزاری برای این کار معرفی کرده باشند هنوز این ابزارها بصورت عمومی مورد استفاده قرار نگرفته اند.

ولی برای کم کردن این مشکل میتوان از نرم افزاری برای راه اندازی فروشگاه پوشاک استفاده کرد که سایز، اندازه و رنگ لباس را دقیقا به کاربر نمایش دهد و کاربر با دانستن سایز خود و دیدن سایز و رنگ لباس ها، لباس مورد نظر خود را بصورت آنلاین خریداری کند.

با توجه به موارد فوق به اطلاع میرساند که گروه برنامه نویسی سئو سم یک فروشگاه حرفه ای پوشاک طراحی کرده است که قابلیت فوق را دارد. برای سفارش طراحی فروشگاه لباس لطفا با ما تماس بگیرید.

بغیر از راه اندازی فروشگاه اینترنتی چه کاری برای افزایش فروش پوشاک باید انجام داد؟

  1. بهینه سازی فروشگاه برای گوگل
  2. تبلیغات بنری در سایتهای پربازدید
  3. ایمیل مارکتینگ
  4. اس ام اس مارکتینگ
  5. بازاریابی از طریق تولید محتوا
  6. و...

در میان روش های فوق بهینه سازی فروشگاه برای گوگل و تولید محتوا هزینه کمتری دارد و در دراز مدت سود بیشتری به دنبال دارد.



متن نظر *