فروش سایت

سئو بین المللی چیست و بهترین راههای انجام آن کدامند؟

بسیاری از شرکتهای ایرانی مایل هستند محصولات خود را در خارج از کشور نیز عرضه کنند و میران صادرات کشور را افزایش دهند ولی رسیدن به این هدف ساده نیست و این شرکتها باید با روشهای بازاریابی بین المللی آشنا باشند.

در این میان وب سایت این شرکتها بهترین و در دسترس ترین ابزار برای بازاریابی میباشد. کافیست با مفاهیم سئو بین المللی آشنایی داشته باشیم.

سئو بین المللی چیست؟

به فرایند ساماندهی و بهینه کردن صفحات وب سایت گفته میشود که در آن به موتورهای جستجو اجازه میدهیم که کشورهایی که مورد هدف ما هستند را شناسایی کنند. همچنین زبان صفحات را نیز برای موتورهای جستجو مشخص میکنیم تا موتورهای جستجو بتوانند دقیق ترین صفحات را برای کاربران در کشورهای مختلف انتخاب کنند.

مشکلات سئو بین المللی چیست؟

سئو کردن وب سایت برای چند کشور مختلف تا اندازه پیچیده است زیرا با کشورهای مختلف، زبانهای مختلف و گاهی چندین زبان در یک کشور روبرو میشویم.

این مسائل باعث میشود که گاهی صفحات با زبانهای مختلف را به هم گره بزنیم و در یک صفحه چند زبان مختلف نمایش داده شود، صفحات تکراری ایجاد کنیم و بطور کل باعث گیج شدن موتورهای جستجو شویم!

اما با این وجود دست یابی به سئو بین المللی ساده است و به برنامه ریزی و انتخاب روش های درست نیاز دارد.

روشهای انجام سئو بین المللی

در ادامه بصورت مختصر با برخی از روشهای سئو بین المللی آشنا میشویم:

  1. انتخاب دامنه مناسب برای سئو بین المللی
  2. چگونه بازدیدکنندگان یک کشور مشخص را هدف قرار دهیم؟
  3. استفاده از ساب فولدرها
  4. انتخاب یک دامنه برای هر کشور

با توجه به اینکه این مباحث هرکدام به توضیحات جداگانه نیاز دارد، در مقالات آینده به هرکدام از این روشها اشاره میکنیم.



متن نظر *