وبمستر مارکت مکانی برای یافتن مشتریان جدید

چگونه رتبه سایت در گوگل را افزایش دهیم

در مقالات گذشته توضیح داده شد که سیستم های مدیریت محتوا فرایند راه اندازی یک وب سایت را چقدر ساده و ارزان کرده اند و هر کس از زمانی که اراده می کند تا زمانی که می تواند یک وب سایت داشته باشد بیش از 2 ساعت طول نخواهد کشید که وب سایتش آماده باشد اما آیا هر وب سایتی می تواند در اینترنت موفق عمل کند؟

در ادامه مواردی که به موفق شدن وب سایت کمک می کنند را توضیح داده ایم.

طراحی

وب سایت را باید بگونه ای طراحی کنید که سریع باز شود و در ثانیه های اول نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. کاربران نباید در مورد موضع وب سایت با خود فکر کنند تا متوجه شوند وب سایت در چه زمینه ای فعالیت می کند.

کد نویسی

در کد نویسی بخشهای مختلف وب سایت باید دقت کرد و سرعت و امنیت وب سایت را در نظر گرفت. باید امکانات غیر ضروری وب سایت را حذف کرد و کدهای CSS و javascript را از HTML جدا کرد.

متا تگ ها، کلمات کلیدی و On-site SEO

عنوان صفحات وب سایت باید یکتا باشند، از کلمات کلیدی باید در عنوان وب سایت استفاده کرد و از عبارتهایی استفاده کنید که احتمال دارد توسط کاربران برای یافتن نتایج مورد نظرشان بکار رود.

محتوا و چگالی کلمات کلیدی

محتوایی ایجاد کنید که به اطلاعات کاربران شما اضافه کند، باعث شود دوباره به وب سایت شما بیایند و وب سایت شما را به دیگران معرفی کنند.

چگالی کلمات کلیدی صفحات مختلف وب سایت باید بین 2 تا 3 درصد باشد.

مالتی مدیا

استفاده از تصاویر، ویدیو و پادکستهایی که خودتان ایجاد کرده اید را فراموش نکنید و از آنها به خوبی کمک بگیرید.

هاست

یک IP اختصاصی و یک سرور با آپ تایم بالا را فراموش نکنید.

لینک بیلدینگ

محتوایی که ایجاد کرده اید را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید و به روشهایی که می تواند باعث شود دیگران به شما لینک دهند فکر کنید و آنها را به کار ببرید ولی هیچ وقت اسپم نکنید.

رقبا

همه این کارها زمانی مفید هستند که رقبای شما از آنها بی اطلاع باشند ولی ممکن است رقبای باهوشی داشته باشید که این ترفندها را سالها بکار برده اند و در رقابت با آنها حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشید.

با زیر نظر گرفتن رقبای خود می توانید مانند بازی شطرنج از حرکات آنها در اینترنت مطلع شوید و در یک لحظه تاریخی آنها را کیش و مات کنید!



متن نظر *