وبمستر مارکت مکانی برای یافتن مشتریان جدید

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی - چگونه فروشنده موفقی باشیم

در بخش اول مقاله ( چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم ) توضیح داده شد که نباید اهداف دور از دسترسی برای فعالیت آنلاین خود در نظر گرفن و باید با هدف و برنامه گام برداشت. در ادامه این مقاله مباحث فنی تر را مورد بررسی قرار می دهیم.

در انتخاب برند و نام دامین خود دقت کنید

در دنیای تجارت خریدارن به دنبال برندهای معتبر تر هستند و در اینترنت نیز همین شرایط وجود دارد. به همین دلیل باید در انتخاب برند و نام دامین فروشگاه خود دقت کنید و نامی انتخاب کنید که چند ماه پس از راه اندازی کسب و کار خود به فکر تغییر دامین وب سایت نشوید.

اجناس فروشگاه خود را آماده کرده اید؟

قبل از راه اندازی فروشگاه باید اجناس آماده شوند و اطلاعات مورد نیاز مانند توضیحات، تصاویر، کلیپهای ویدیویی، کاتالوگها و... گرد آوری شود.

پشتوانه مالی و فنی فروشگاه اینترنتی شما مشخص شده است؟

در حال حاضر فروشگاههای زیادی در اینترنت مشغول فعالیت هستند و به سادگی نمی توان با آنها رقابت کرد. فروشاههای تازه کار باید حرفی برای گفتن داشته باشند. به همین منظور فروشگاه جدید باید از پشتوانه مالی و مدیریت متخصصی بهرمند باشد.

خرید هاست + دامین + طراحی نرم افزار فروشگاه + سئو

متاسفانه عده ای از کاربران اینترنت در اولین گام اقدام به خرید دامین و هاست می کنند و یک فروشگاه ساز رایگان نصب می کنند، سپس محصولات سیستمهای همکاری در فروش را به سایت خود اضافه می کنند و در بهترین حالت چند ماه بعد به دنبال سئو فروشگاه خود می روند.

در یک کلام باید بگوییم کاربران به دنبال وب سایت شما نیستند بلکه به دنبال محصولاتی با خدمات پس از فروش مناسب هستند. شما این کار را انجام ندهید و فروشگاهی با پشتوانه راه اندازی کنید.

ارتباط دائم با مشتری، خدمات پس از فروش و جلب اعتماد مشتریان

مشتریان باید بتوانند قبل و پس از خرید با یک مشاور مشورت کنند و از خدمات پس از فروش برخوردار باشند تا به برند شما اعتماد کنند و به مشتریان دائمی شما تبدیل شوند. در این صورت می توان به فروشنده موفقی تبدیل شد.



متن نظر *