بازاریابی برای شرکت های بیمه و دفاتر بیمه

روشهای زیادی برای فروش بیمه نامه وجود دارد که هر کدام مزایای و معایب خاص خود را دارد.

برخی از روشهای بازاریابی بیمه

  1. تبلیغات محیطی در سطح شهر
  2. چاپ هدایای تبلیغاتی مانند خودکار و سررسید و درج نام شرکت بیمه بر روی این هدایا
  3. چاپ کارت های ویزیت و درج نام و مشخصات دفتر بیمه بر روی آن
  4. و...

همانطور که مشخص است روشهای فوق، جز روشهای بازاریابی سنتی بشمار میروند.

نکات منفی روشهای بازاریابی سنتی

روشهای سنتی نسبت به روشهای نوین بازاریابی بسیار گرانتر هستند، محدوده جغرافیایی بسیار کوچکی را هدف قرار میدهند و مدت زمان کوتاهی میتوانند برای شما مشتری جذب کنند.

اما روشهای بازاریابی اینترنتی گران نیستند و محدودیتهای مکانی و زمانی را نیز ندارند و درصورتیکه از یک بازاریاب با تجربه برای این کار کمک بگیرید، تا سالها میتوانید از اینترنت مشتری جذب کنید.

بازاریابی برای شرکت های بیمه و دفاتر بیمه

به اطلاع کلیه شرکتها و دفاتر بیمه میرساند آماده همکاری با شما عزیزان جهت ارائه خدمات بازاریابی میباشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا با ما تماس بگیرید.



متن نظر *